måndag 28 september 2009

naturtavla

Jobb, jobb, jobb, just nu hinner jag inte virka/sticka så mycket.
Jobbet tar en hel del tid och ungarnas idrott likaså.


Som jag tidigare har skrivit så jobbar jag som förskollärare och där har jag hand om 18 st fyra-åringar två dagar i veckan.
Varannan vecka går vi ut i skogen och hittar på lite olika saker.
Dessa ungar är helt ljuvliga, de har mycket idéer själva.
Första gången vi var till skogen plockade de till sig lite natur material de kunde hitta. Väl på förskolan satte de igång och tillverkade denna tavlan.
Tyvärr så är in skärpan tillräckligt tydlig, men jag tror ni kan urskilja lite.

2 kommentarer:

  1. Hei.Så flink de er barna.Fine bilder..Ha en riktig fin Mandag.Bodil

    SvaraRadera
  2. Tack för hjälpen. Hade ju henne dessutom i mina favoriter, men missade det i morse... =) Snacka om förvirrad, då man har miljoners saker på G.
    Nu gick det att gå in på länken. Där fanns det massor med gratismönster på allt möjligt! Jag letade på socks, och de var en bit ner där...

    Kram
    /Ewa

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails