onsdag 23 september 2009

Award

Jag har nu fått en Award där jag skall berätta 10 saker om mig själv.

  1. Bor i villa
  2. Pysslar i olika perioder
  3. Läser gärna deckare
  4. Är pratglad
  5. Gillar utmaningar
  6. Har brunt bälte i judo
  7. Har 2 barn som jag kör till träningar flera dagar i veckan.
  8. Är väldigt förtjust i choklad.
  9. Tar gärna ett glas vitt vin eller två i goda vänners sällskap
  10. Har en underbar man.

Jag lämnar över Awarden till några trevliga bloggar som jag vill veta mer om.

Hänt i hörnebo

Clara maja

Fröken Elsas virkblogg

Utsikt från vävstugan

Egentligen finns det fler som jag vill veta mer om, men det får räcka.

4 kommentarer:

  1. Hej! Tack för awarden. Jag tar gärna emot den.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Hej Tack för awarden, har aldrig fått en sådan innan, får fundera lite på den. Trevlig helg... ska vi gräva sten i helgen? :)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för awarden! :) Jag ska ta tag i det inom kort.
    Hoppas att ni får en trevlig helg!

    Marie

    SvaraRadera
  4. Kul att få veta lite mer om dig. Hoppas du har en fin dag.
    :-)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails