torsdag 10 september 2009

"Förskole" mössa

Jag la in en bild till, så ser ni färgerna bättre.


I väntan på att kragen skall bli färdig så vill jag visa er en av mina mössor.


Jag jobbar ju som förskollärare och på mitt jobb är det ca80% av alla som har en liknande mössa. Modellen är det samma men färgerna varierar på samtliga. Det som kännertecknar dem är den lilla knoppen längst upp. Jag använder mig av 3 olika garner, så man vet aldrig hur resultatet blir.

Just nu har jag denna och om någon är intresserad så säljer jag den för 150Kr inkl frakt. Skicka mig i så fall ett mail.

3 kommentarer:

  1. Hei.Så fin en lue du har strikket.Ha en riktig fin helg.Bodil

    SvaraRadera
  2. Tack för fina kommentarer. Jag blir glad.
    Jag har sytt kardborreband, bara den stixiga biten, pá ljusen. det fastnar bra i garnet,

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails