lördag 8 augusti 2009

Semester

Nu har jag varit på Norra Öland en vecka och haft semester. Där har jag släppt på alla måsten och bara slöat. Vi hade tur och fick en hel del sol, så det blev några timmar på stranden. Vi tar oss runt på olika stränder, så vi får både sandstränder och stenstränder.

Vi brukar låna denna ljuvliga stuga och har varit här i flera år på rad.

På kvällarna kunde vi gå ner till raukarna och några kvällar var det nästan helt molnfritt så vi fick se några härliga solnedgångar.


På stenstranden fanns det många härliga stenar som barnen kunde bygga med.



Jag packade också ner en hel del garner och tänkte att jag skulle virka, men det blev bara en halv kanin, så den får jag gör klart här hemma.

Ha det så gott så länge.






3 kommentarer:

  1. Hej Lobben!
    Roligt att du hitta till mig och att du vill ha bloggbakgrund.
    Jag skall kolla igenom mina foton och se om jag har något användbart för dig men det får bli imorgon.
    Hör av mig igen senare.
    MVH//Sanny

    SvaraRadera
  2. Hej va mysigt ni ser ut att haft det Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Härliga Öland!
    Det ser ut som om du ocksá har haft en fin semester.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails