torsdag 20 augusti 2009

Kaninis


Ja ha, då blev det en kanin igen. Av någon anledning har jag fastnat för att gör dessa små kaniner. Jag valde att göra en i gult nu för att kunna behålla sommarkänslan lite längre.

Bakom är en tavla med ett lejon som min dotter har filtat. Visst är den fin?

Nu är jag snart klar med min stickade mössa som jag har hållit på med i ett par år. Det går ju rätt fort bara man tar fram det, men har det väl kommit ner i påsen tycker jag det är lite motigt att börja igen. Det är alltid lättare att starta upp nya projekt.

Nu har jag lånat ut min virknålar i några dagar, så det får bli att jobba med stickning i stället.

4 kommentarer:

  1. Hei.Så søt en kanin du har heklet.Å det fine bilde som dotter de har laget.Ha en riktig fin Torsdag.Bodil

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails