onsdag 2 december 2009

virkad mössa

Äntligen är jag klar med min mössa. Det blev många turer innan det blev bestämmt med vilken färg det skulle vara på blomman. När jag väl hade gjort denna färdig så stickade jag två till av bara farten.
Skulle det bli med svart blomma?......... Eller med vit blomma?.......
eller med lila blomma?....
Det blev med en grön blomma.
Någon julklapp kommer det inte att bli utan sjalen, vantarna och den gröna mössan gick till en kollega till mig istället.
Min dotter ville ha en mössa utan blomma och med "lite" häng, så det fick det ju bli.

Ha det bra alla ni där ute!





2 kommentarer:

  1. Hei.Kjempe fine luer du har heklet.Nydelige farger.Ønsker deg en riktig fin Torsdag og en fin førjulstid.Klem fra Bodil...

    SvaraRadera
  2. Alla varianter var jättefina! Hoppas du får en bra vecka.
    :-)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails