torsdag 6 maj 2010

Utmaning

I dag har jag fått en kommentar på min blogg från mormor s och hon stödjer Stickhjälpen. Där hittade jag att de utmanar folk att virka mormorsrutor som de skall sätta ihop till filtar som till jul skall sändas till Litauen.
Jag tänkte hoppa på och se om jag kan få ihop några stycken rutor och tänkte se om jag kan få med fler som vill hänga på.
Komentera gärna i min blogg om du är med.
För att hitta utmaningen så skall ni kolla på inlägg i februari på Stickhjälpen, där ser ni hur ni skall gå till väga.
LYCKA TILL!

4 kommentarer:

  1. Lycka till med mormorsrutorna. Tyvärr har jag inte tid att vara med. Hinner inte med det jag ska göra i vävstugan just nu. Visst blev gardinerna fina. Det kommer fler gardiner om ett tag. Måste bara väva lite mattor först. Nu använde jag det där ordet, som jag bestämt mej för att sluta med, nämligen måste. Jag mår inte bra av det, utan då känner jag stressen.
    Ha det så gott.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Låter kul, får tänka på saken,kKram annika

    SvaraRadera
  3. Har varit med ett tag
    så det finns lite till som skall skickas snart

    SvaraRadera
  4. Hej! Vad roligt att du skall bli med i Stickhjälpen och att du hör efter om fler vill vara med.
    Hälsningar Siv Mormor S

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails