söndag 25 april 2010

Tävling

Jag tänkte att det var på tiden att jag har en liten tävling. Jag har ju faktiskt kommit över 10 000 besökare, så det är ju på tiden.
Det jag erbjuder är lilla Vera, hon är knappt 5 cm hög, 7cm lång med svansen. Jag har satt dit så det går att använda henne som nyckelring.
För att få en lott i tävlingen så uppskattar jag om du lämnar en kommentar i inlägget. Vill du ha två lotter så vill jag att du länkar till min sida från din blogg.
Är du anonym, så glöm inte lägga till din mailadress i inlägget, så jag kan nå dig om du vinner.
Tävlingen håller på tom lördagen den 8 maj.

LYCKA TILL!

8 kommentarer:

  1. Så klart jag vill vinna lilla Vera! Hon är jättesöt.... Länkar från bloggen.

    SvaraRadera
  2. Självklart vill jag vara med i utlottningen. Länkar också

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med och länkar till dig:) Vera skulle få det kul hos mig:)
    Ha det bra/Annika

    SvaraRadera
  4. Klart jag vill vara med i tävlingen och Vinna Vera! Tog även och länkade i min blogg www.louiise@blogg.se

    Louiseisaksson@hotmail.se

    SvaraRadera
  5. Första gången här.....men återkommer GÄRNA!

    SvaraRadera
  6. Vilken tur att jag hittade till din sida från en annan blogg.
    Jag vill gärna vara med och tävla om Vera. Hon är så jättefin.
    e-post - j-siv@spray.se

    SvaraRadera
  7. Hej !!

    vill oxå vara med på utlottningen...Vera skulle trivas så bra i min nyckelknippa!

    Kramizz nilla

    SvaraRadera
  8. Oj, den skulle ju vara såå kul att vinna! Så mycket fint du gör!
    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails