lördag 6 februari 2010

mössor till salu

Som jag skrivit tidigare så är jag som en liten hamster och samlar på mig en hel del. Vanligtvis så gör jag inget innan jag har bestämt mig för vem som skall ha det jag gör. Eftersom det redan finns en massa garner hemma tänkte jag chansa och se om det är någon som är intresserad av någon mössa.
Det började med att jag gjorde mössor till mina arbetskolegor, sedan har det spridit sig vidare och nu är det en del tjejer på mina barns skola som har dem.
Mössorna är stickade i eskimo, pälsgarn och bommull/akrylgarn, de är mjuka och sköna och inte det minsta stickiga.
De kostar 150:- inkl frakt.
Om ni är inresserade av någon mössa kan ni maila mig, adressen finns under min profil.


Först till kvarn gäller.nr 1. svart




nr 2. naturvit
SÅLD!
nr 3. brunmelerad
SÅLD!






nr 4. grön/turkos melerad med inslag av vitt


nr 5. grön/svart melerad
SÅLD!



nr 6. grå/svart/vit melerad
SÅLD!











6 kommentarer:

  1. Så mye fint du har laget! Takk for hyggelig kommentar på bloggen min :)

    SvaraRadera
  2. Hej!!Håller själv på och stickar en mössa till mitt barnbarn!Ditt garn ser härligt ut,mitt är så tunt och jag är inte så van längre och sticka men det är riktigt roligt.Men man använder nya muskler i handen;)).Träningsvärk;).

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  3. Hei.Kjempe fin Hamster og luer.Du er kjempe flink.Ha en riktig fin Søndag.Klem fra Bodil..

    SvaraRadera
  4. Kul att ha hittat hit till dig, Kommer att följa dig.
    Annika också Förskollärare i Blekinge

    SvaraRadera
  5. Vill bara tipsa om tävlingen hos mig!

    SvaraRadera
  6. Åh det är dom där sköna "skaftluvorna" Blir du inte av med den bruna så tjingar jag den Kramiz

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails