torsdag 7 juli 2011

Hemma igen?

Jag har nu i några veckor varit iväg på en jättehärlig semester i Grekiska övärlden. Mycket sol, bad, promenader och god mat. 
Vår första ö som vi besökte var Sifnos. En ganska liten ö med bara ett par tusen invånare, perfekt för att kunna varva ner.



  Denna bild är tagen precis utanför vårt hotellrum, så vi hade inte allt för långt ner till stranden.


Att Grekland hade så mycket berg hade jag nog inte riktigt försått innan vi åkte i väg, så här står jag uppe vid en brant och tar en bild rakt ner.


Helt på latsidan har jag inte varit, självklart fick det följa med några garner och en virknål. Det blev två stycken mobilfodraler, en till mig och en till dottern. men........ 


.......jag var tvungen att göra lite fler detaljer på dotterns för att hon skulle bli helt nöjd. Det är ialla fall ingen annan som har en lika dan.

3 kommentarer:

  1. På Sifnos var jag för massa år sedan tror att det var 89. Jag gillade den med. Var också samma år på Tenos och Paros också/marie

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra bilder och vilka söta fodral!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails