torsdag 19 augusti 2010

änglar

Då var det dax igen. Vardagen har hunnit ikapp och man har börjat jobba.
Denna höst har jag fått en utmaning som jag tycker är väldigt roligt, vi skall ha en renodlad 5årsgrupp på den förskolan jag jobbar på. Det kommer att finnas möjligheter att göra saker som annars kanske begränsar en när man har mer åldersblandade grupper.
Nu håller vi på för fullt att iordningställa lokalen som vi kommer att få vara i och det är både roligt och lite stressigt, så vi får se om det kommer att hinnas bloggas någonting i höst.


Här nedanför ser ni ett par änglar som tillverkades på Öland. Materialet hittade jag när jag var på marknad i sommar.

5 kommentarer:

  1. Jättefina änglar! Vad duktig du är som gör egna smycken! =)

    SvaraRadera
  2. Det var riktigt fina änglar!

    SvaraRadera
  3. Såå jättefina änglasmycken du gjort. Underbara!

    Kram Maidi

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails