måndag 1 april 2013

Byte på mönsterarkivet

Jag är med i mönsterarkivets Facebook grupp och är där med i ett byta av något hemmagjort. Vi fick ett namn och en adress till en person som jag sedan skulle göra något och skicka iväg innan den siste mars. Jag fick veta att den jag skulle skicka till hade favoritfärg svart och cerise.
Det var svårt att komma på vad man skulle göra för jag vet ju inte om mottagaren skulle gilla det hon fick, men jag valde att göra två saker.


Det ena är en mössa som är stickad i garnet Nepal från Drops. 
Kanske behövs den användas några veckor till  innan den kan läggas undan.
 Jag gjorde också en liten.....

.....nyckelring i form av en Uggla. 
Den är ca 5cm hög och är virkad i Muskat som också kommer från Drops.
Ni får stå ut med bilden, då den inte blev så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails