söndag 25 mars 2012

Allt jag borde göra!

Jag borde städa huset.
Jag borde tvätta tvätten.
Jag borde stryka tvätten.
Jag borde plantera om mina krukväxter.
Jag borde fixa i trädgården.
Jag borde springa en runda.
Jag borde läsa den där boken.
Jag borde fixa det där för mina barns idrottsförening.
Jag borde laga en god middag.
Jag borde lägga på sommardäcken.
Jag borde fixa det där för jobbet, så jag inte kommer efter.
Jag borde fixa det där för mitt barns klass.
Jag borde vara en trevlig, rolig mamma/hustru.
Jag borde kolla era bloggar och kommentera.
Jag borde lägga in bilder på saker jag gjort.
Jag borde göra något pyssel av allt det där som jag sparar på.

Allt detta borde jag göra denna helg. . Jag väljer att skriva borde och inte måste, för jag vill ju göra allt detta, men eftersom vi blev av med en timme denna helg, så har jag inte hunnit.

Här kommer i alla fall en bild på en kudde som jag sytt till min dotter tidigare i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails