lördag 30 januari 2010

En Award

Jag har fått en Award från Virkhörnan och det tackar jag så mycket för. Det känns alltid roligt när man får en antydan att någon gillar det man gör.
Det som ska göras när man får en award är:

*kopiera awarden från min blogg

*länka personen som du fått den av

*berätta sju intressanta saker om dig själv

*välj sju bloggar som du vill ge den till*länka till dem

*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award.

Det är svårt att bara välja sju bloggar för ni är många därute som gör ett väldigt bra jobb, men.
Jag har nu valt dessa 7 bloggar som jag vill ge award till som alla på något sätt insiprerar mig med det de gör:
7 saker om mig själv
1-2 Kan vara lika intensiv som lat.
3-4 gillar att baka, men gör det inte så ofta för att risken är att det inte finns något att frysa in när man provsmakat det.
5-6 har lättare att formulera mig muntligt än skriftligt.
7 Är en samlare på garner.
Vet inte om detta sa så mycket om mig, men ni får hålla till godo!

2 kommentarer:

  1. Grattis till din Award! Den är du verkligen värd,jätte trevlig blogg du har länkar från min blogg, hoppas du vill besöka mig också ska lägga upp mina handarbeten och pyssel. Du är välkommen Kram/Elsa

    SvaraRadera
  2. Tack för uppskattningen det uppskattas Kram Camilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails