söndag 12 juni 2011

award

Jag har fått en award från alla kan sy, som jag tackar så mycket för.
Det är roligt att bli uppskattad för det man gör, tyvärr kan jag fortfarande inte kommentera i alla bloggar. Det vill inte fungera.



När man får denna award ska man dela med sig av 8 saker om sig själv och sedan ska man skicka den vidare till 5 bloggare som har mindre än 100 följare.

1. Jag tillhör också tantligan som gillar pelargoner, i år har jag lyckats övervintra ca 40st.

2. Jag gillar att pyssla som ni kanske har förstått.

3. Jag tycker om att träna, men jogga är något som har inte har passat mig tidigare men jag har i år lyckats ta mig runt i både vårruset och blodomloppet i mer jogging än gång.

4. Jag älskar choklad, men borde inte äta den eftersom den lägger sig som grädde på moset.

5. Detta halvår har jag lyckats avstå från chokladen så vågen står på -15kg.

6. Jag tycker om att göra människor glada, även om jag inte alltid lyckas.

7. Jag har haft en förmåga att säga jag till allting, men börjar lära mig att även andra kan.

8. Jag är nöjd med livet och har det bra, dumt att gnälla för det är ändå ingen som lyssnar på det.

Jag vill gärna lämna över denna award till några bloggar som jag gärna besöker då och då.

Claramaja och marmeladhumlan
Hos lillstrumpan
Landsvägsungar
Änglastina
Humlesurr i garnkorgen
Related Posts with Thumbnails