lördag 11 december 2010

Jag har fått paket!


 I veckan som gått har jag fått tre paket från Julpynts swapen som jag är med i. Det första paketet kom jag ihåg att ta en bild på innan jag öppnade det, men de andra blev jag så exalterad så jag glömde det.


 I det första paket var från Mia. Hon hade gjort en liten söt gran av pepparkaksdeg.



I det andra paketet låg en härlig liten svamp som jag skall hänga i granen. Den fick jag av Suzana som har bloggen Krimskramsan.


Och i det tredje paketet låg de här härliga figurerna och de kommer från Cecilia. Min dotter sa ett det var ett spel, som hon inte kommer på namnet på.


Nu väntar jag på de två sista paketen. Vi får se vad det är i dom.

2 kommentarer:

  1. Hej! Vilka fina saker du fått på posten.
    Roligt att du tävlar hos mej också. Här har vi full vinter med kyla och då är det skönast inomhus.
    Önskar dej en mysig tredje advent.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. S¨fin-fina saker! =)
    Gillar dina röda vantar här brevid. Jättefina med mudden! =)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails