torsdag 11 mars 2010

Till er alla!

Jag har fått en award!
Tänk så trevligt med en award. Det är alltid lika uppskattat att få beröm för det man gör.
Jag har fått den från Elsas pysselrum. Tackar, Tackar!

Nu är det meningen att jag skall ge denna vidare till 7 stycken, men jag har så svårt att välja.
Jag tänker göra en fräckis och erbjuda alla som jag har i min blogglista att hämta den om man vill.
För jag tycker det är så många duktiga och flitiga människor där ute som inspirerar en på olika sätt.

1. kopiera awarden på er blogg!

2. Länka till den personen som gett dig awarden.

3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.

4.välj 7 andra bloggare som du vill ge awarden till

5. Länka till deras bloggar!

6. Lägg en kommentar i deras blogg att du har gett dem denna awarden.


Sju saker om mig själv:

1. blå ögon

2. för kort för min vikt.

3. st 39 i skor.

4. glad

5. hjälpsam

6. kreativ.

7. "full i sjutton".

1 kommentar:

  1. Grattis till den fina awarden. Och jag ser att jag finns i din blogglista så jag tar gärna med den till mej också. Tack.
    Hoppas du har det skönt nu när vårsolen värmer så gott om dagarna och det droppar från taken.
    Kramisar Birgitta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails