onsdag 21 oktober 2009

virkad Kanin

Hej.
Jag heter Pärlan och tycker om att leka. Idag var jag och besökte lekparken där barnen brukar springa om kring.
Jag blev så sugen på att åka rutchkana, men det var såååååå jobbigt att ta sig upp.
Men jag kom till slut upp och hu så högt det var.
1, 2, 3 nu åker jag......
Hi hi, det var jätteroligt.
Undra om det finns något mer att göra?

Jag hittade gunghästen, men handtagen satt för högt upp, så det blev lite för svårt för mig att gunga. Jag får försöka hitta något annat att göra.

Titta jag hittade en snurrgunga och här kunde jag hålla i mig. Det var så roligt att jag inte ville gå hem, men jag var tvungen.
Hej då ha det så bra.
Vill ni veta en hemlis?
Jag skall flytta hem till en bebis, men säg inget för det skall bli en överraskning.

4 kommentarer:

  1. Hei.Så koselige bilder.Savner jobben i barnehagen når jeg ser det.Ha en riktig fin Torsdag.Klem fra Bodil...

    SvaraRadera
  2. Vilken söt kanin!

    SvaraRadera
  3. Å, vilka underbara virkade djur och bakelser. Gör du bara för husbehov, eller kan man få beställa från dig. Älskade verkligen dem!!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails