måndag 12 oktober 2009

Semester

Hej igen.
Nu är jag tillbaka från en varm och skön semestern i Turkiet. Vi bodde på ett hotell ca 8km väster om Side.
Bekväma som vi var så hade vi all inklused, så det känns lite konstigt att komma hem och inte bli uppassad längre.

Jag tog faktiskt med mig vitt garn och en virknål ifall jag skulle bli sugen på att virka lite. Det blev en liten påse från skapligtenkelt och lite små delar till en figur, vad det blir får tiden utvisa.

Jag tänkte visa några sköna bilder från semestern också. Vi hade runt 35 grader på dagarna och 22 grader på natten. Inte en enda dag med dåligtväder, så vi kan helt enkelt inte klaga.

Här är en bild från den ena bassängen och du kan se en del av hotellet bakom.















Här är en bild på nästa bassäng. Det fanns tre bassänger + en liten till med vattenrutschbanor.














Här är en del av stranden. Det var riktigt skönt i vattnet och en härlig sandstrand så lång ögat kunde nå.
Vet ni inte vad ni skall göra med melonerna som ni köper, så är det bara att låta fantsin flöda.

7 kommentarer:

  1. Hejhopp !
    Tänk om man var så händig att man fick till Melonerna så fina,vore nått till festerna det.
    Jag har skickat mail till dej,ett som blev fel och en massa som returnerades,men det sista tror jag kom iväg som det skulle.Hoppas nu att du inte blivit överhopad isf. ber jag tusen ggr. om ursäkt.
    Ha det gott !

    SvaraRadera
  2. hej igen !
    Märkte nyss att det returnerades mitt sista mail till dej oxå...grrrr!
    Min mailadrs:urmodern@hotmail.com
    kanske det funkar om jag kan "svara" dej på milen ist.
    du kan väl ta bort denna komentar när du läst den.

    SvaraRadera
  3. Hei.Velkommen hjem.Så fint dere hadde det...Det er ikke mye Tyrkia hær i Norge i dag..Med haggelbyger..Huf Huf..Ha en riktig fin Mandagskveld.Klem fra Bodil

    SvaraRadera
  4. Hej! Välkommen hem efter en skön semester. Förstår att du njutit i fulla drag. Men 35 grader är för varmt tycker jag. Då finge jag ta siesta hela dagen.
    Ha en skön vecka nu.
    Kramar till dej.
    Birgitta

    SvaraRadera
  5. Hej Ni ser ut att haft det bra. Tack för jympapasset innan ikväll, skönt att komma igång.... Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Å va härligt. Vi var i Side förra året, augusti. Bodde på Sunwing resort. Nästa gång blir det nog all-inclusive för oss.

    Kram
    /Ewa

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails