torsdag 15 juli 2010

Semester

Nu har jag äntligen semester. Jag är inne på min andra dag och gårdagen bara försvann i ett rasande tempo. Det tar väl några dagar innan man har varvat ner helt och hållet, kan tänkas.

Idag har har det mulnat på lite och är inte fullt så varmt här som tidigare, det är "bara" 26 grader varmt. Men för min del gör det inget för nu kan man ju röra på sig utan att få andnöd.

Jag har lyckats göra färdigt en beställning jag fått, det blir inte så många varv med virknålen/dag nu när det är sommar, men det får bli lite mer längre fram eller om det blir många regniga dagar.
Ha det så bra idag!

3 kommentarer:

  1. Jättesnygga! Det ser så smaskigt ut när det är några olika kakor/bakelser.

    SvaraRadera
  2. oh vad hon/han kommer att bli glad när dessa fina smaskiga sakerna blir levererade.

    Ha en skön semester.

    SvaraRadera
  3. Själv har jag åkt ifrån värmen upp till Jämtland och myggen. Det blir inte många varv med virknålen för mig heller men semesterdagarna bara flyger iväg ändå.

    Kram Maidi

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails