tisdag 8 juni 2010

sommar, sommar.....

Äntligen känns det som sommaren är här, men än så länge är det ju spridda turer med vädret. Här är det fullt upp med både det ena och det andra och det kan jag tänka mig att ni har också. Så himla mycket pysslande och bloggande tycker jag det inte blir nu när vädret har blivit bättre utan man försöker ta vara på de goda stunder som ges utomhus.

Jag har i alla fall lyckats knåpa ihop ett mobilfodral till min dotter.

Idag fick jag också min garnvinst, så jag får ta mig en funderare på vad jag skall göra med det.

5 kommentarer:

  1. Ahh ett mobilfodral det är bra!! jag ha just nu en gammal Inez röd och vit randig strumpa.... kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Jättefint fodral. Vilken trevlig, och kreativ blogg du har. Studentbakelsen ser god ut... kanske den går att bakas på ordentlig. Lycka till vidare.

    SvaraRadera
  3. Härligt mobilfodral:) Gillar färgerna.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Jag håller med dig , det blir inte många varv nu men några varje dag måste jag

    SvaraRadera
  5. Oj, här finns det mycket pyssel. Sånt gillar jag.

    Maidi

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails