lördag 9 januari 2010

väpnarluva



God fortsättning på det nya året.

Här är det fullt upp som vanligt, så det har inte varit särskilt mycket bloggande från min sida. Vi har hunnit med både fotbolls cup, bordtennisläger, gymnastikläger och fått en tonåring i huset.
I julkalapp fick min en dotter en väpnar luva eller fuskpolo som det också kan heta, som jag stickade till henne. Mönstret hittade jag i Ica kuriren. Den är stickad i garnet duo på rundstickor 6. Den blev verkligen en fullträff, för hon använder den dagligen.

Ni får ha det så bra där ute.

5 kommentarer:

  1. Hei.Den var kjempe fin.Riktig fine farger.Nydelig datter du har.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil..

    SvaraRadera
  2. Den ser helt underbar ut!Och mitt i prick måste det hade blivit med denna kyla.
    Verkligen fin.Skulle vilja ha en själv!

    Kram och god fortsättning!

    Kajsa

    SvaraRadera
  3. Den blev riktigt snygg, funderar på att göra mig en egen fast i virkad version.

    SvaraRadera
  4. Snygg! Både skönt och praktiskt. Måste nog lägga till en sådan på min "att göra" lista.
    Ha en fin vecka.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Den ser jättefin och gosig ut. Funderar på att sticka något liknande åt mig själv.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails